Paris – Paris konuştu ve modanın son otoritesi yasayı belirledi: Gelecek sonbaharda, her şey güç omuzu, dış kıyafetlerin kaplanması ve karanlıktan gerçeküstü uzanan bir renk paleti ile ilgili olacak.
Sonbahar İçin Moda Trendleri: Büyük omuzlar, daha büyük katlar ve renk tarihi için renk geçmişi
Milan, romantizmle yumuşakken ve Y2K grunge'a yaslandığında Paris, keskin, ciddi ve muhteşem için inşa edilmiş bir kayan – sartorial işiyle bir gardıropa karşı koydu. Katmanlar muazzam, terzilik geri döndü ve her cephede drama seçildi.
Trendler lüks olarak başlarken, Zara, H&M ve Shein gibi hızlı moda şirketlerinin pist gösterisini kitle pazar isabetlerine dönüştürmek için yarışıyorlar çünkü hızlı duruluyorlar.
Aşağıda iniş yollarını yönetti: Seni yiyebilecekleri kadar büyük paltolar
Geçen sezonun dış giysilerinin büyük boy olduğunu düşünüyorsanız, Paris sadece yüzünüze güldü.
Katlar sadece bu sezon büyük değil, aynı zamanda korkunç. Louis Vuitton'da Nicolas Ghesquière, yaklaşan yolculuk için olan 19. yüzyılın tren yolcularını hatırlatan Pagel benzeri kalçalarla tavan katları gönderdi.
Bu arada, Balenciagas Demna tiyatroda saf, heykel hacmine konsantre olmak için kuruldu: yün katlar, puf-elbise melezleri ve hile yapmadan silueti yeniden tanımlayan yapılandırılmış hendekler. Her zaman sürdürülebilir yenilikçi olan Marine Serre, aşırı ve etik olarak bir arada varoluş olarak kanıtlanan, büyük boyutlu dış giysiler üretti. Bir Rönesans Resmiyle rekabet edebilecek kadar geniş omuzlar
Güç omuzları geri döndü ve iş demek.
Givenchy'de Sarah Burton'ın ilk çıkışı, sadece kusursuz bir örtü ile yetiştirilen jilet -sharp omuzları ile terzi paltolar verdi. Victoria Beckham akşam silüetlerinde omuz hattını aştı ve bir heykel Vican etkisine yol açtı. Loewes Jonathan Anderson çarpık oranlarla oynadı ve komuta çerçevesine gerçeküstü dönüşler ekledi.
Mesaj? Bir elektrikli elbise veya parti elbisesinde olsanız da, yer kaplayın. Kırmızı, siyah ve mavi
Bu sezon sinemaların renginin sırası.
Valentinos Alessandro Michele koleksiyonunu derin, kanlı kırmızıda yıkadı ve linç tuvalette bir gösteri ile yoğunluğunu yoğunlaştırdı. Bu arada, Akris Blue araştırdı – gece yarısı, Cobalt ve Cerulean, kumaş ve ışığın meditatif bir çalışması gibi hissettiren bir koleksiyona hakim oldular.
Balenciaga, Schwarz'a bir standart olarak bir açıklama olarak sundu, böylece aşırı ve gölgenin derinliğinden bahsediyor.
Al? Tek renkli giyinme yakındadır, ancak minimal değildir. Logolar çıktı
Yüksek bir şekilde sakin bir devrim: Ayrık'ın geri dönüşü lüks olarak kabul edilir. Çığlık atan bir logo değil, kendileri için konuşacakları kadar iyi yapılmış eğlenceli bir hype-sadece kıyafet yok.
Dior Maria'da Grazia Chiuri, tarihi silüetleri son derece portatif terzilik haline getirdi ve işçilik sanatının nihai esnek olduğunu kanıtladı.
Kusursuz yapılara odaklanan Rick Owens'ta alışılmadık derecede ayrılmış bir koleksiyon: deri olan bombardıman ceketleri, zincirleme taklit eden lazer kesilmiş deri şortlar ve sıvı gibi hareket eden doğal kauçuktan yapılmış kapüşonlar. Bu bilenler için lüks. Teknoloji couture ile buluşuyor
Teknik olarak zenginleştirilmiş moda yeni değil, ancak Coperni, canlı akış canlı akışlarına devam eden oyun etkileyicileri ile 90'ların bir LAN partisi olarak sahnelenen bir iniş demiryolu ile devam etti.
Koleksiyon, tamagotchi tanımlı cepler, fütüristik kumaşlar ve anime'den ilham alan stil ile siber kültürden geliyor.
Louis Vuitton, Fütüristik Detaylarla Trans-Europe Express ve Karışık Kültürel Miras Seyahat Motiflerinden esinlenen sınırlı bir kapsül üzerinde enerji santraliyle çalıştı. Balenciaga bile oyuna girdi ve Puma ile işbirliği içinde Couture'a layık spor giyim inşa etti.
Mesaj? Gelecek etkileşimli. Kadınlık çıplak soyulmuş
Bu sezon kadınlık yumuşak değildi – cesur, agresif ve özür dileyen bir şekilde maruz kaldı.
Bazı durumlarda, tasarımcılar tam anlamıyla ham şekline geri çekildiler. Rick Owens modelleri yapılandırılmış dış giysilere koydu, ancak göğsünü destekledi ve şehvetli bir güç manzarasını güçlendirdi.
Givenchy'de, sadece knitcat dükkanları geride kaldı, Razor -Sharp ayarlamalarıyla yanıtlandı. Valentino'nun ateş rüyası, derin kesikler, şeffaf dantel ve korse bel, erotizm ile duygusallığı düşürmeye devam etti.
Konu, Oscar'lardaki çıplak kıyafetleri yansıtıyordu, günlerce, vücutla ilgili kıyafetlerin kırmızı halıya egemen olduğu.
Ancak Hollywood Essential'in eğildiği yerlerde Paris, zırh benzeri korsalı, katı terzilerle çerçevelenen maruz kalan ciltli bir Shella kumaşlardı. Chloé'de aristokrat silüetler şeffaflık yoluyla mantıklı geldi, bu da güç ve kırılganlığın bir arada bulunabileceğini ve bir arada var olması gerektiğini gösteriyor.
Mesaj? Kırılganlıktan soyulmuş kadınlık, kavga için giyinmiş. Son Yargı: Paris gündemi tanımlar
Moda başkentlerinin sonuncusu Paris, her zaman final, kibirli, neyin sıcak ve neyin olmadığını söyler.
Ve bu sezon mesaj açıktı: Büyük olun, cesur olun ve aslında önemli olan parçalara yatırım yapın.
Bir elektrikli ceketin varlığı, yapılandırılmış bir omuzun gücü veya sakin benlik güvenine bakılmaksızın, gerçekten lüks kumaş olsun, en iyi koleksiyonlar eğilimlerle ilgili değildi – ifadelerle ilgiliydi. Ve giderek daha belirsiz hisseden bir dünyada, bu tür tertibat güvenimiz tam olarak ihtiyacımız olan şeydir.
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.
Sonbahar İçin Moda Trendleri: Büyük omuzlar, daha büyük katlar ve renk tarihi için renk geçmişi
Milan, romantizmle yumuşakken ve Y2K grunge'a yaslandığında Paris, keskin, ciddi ve muhteşem için inşa edilmiş bir kayan – sartorial işiyle bir gardıropa karşı koydu. Katmanlar muazzam, terzilik geri döndü ve her cephede drama seçildi.
Trendler lüks olarak başlarken, Zara, H&M ve Shein gibi hızlı moda şirketlerinin pist gösterisini kitle pazar isabetlerine dönüştürmek için yarışıyorlar çünkü hızlı duruluyorlar.
Aşağıda iniş yollarını yönetti: Seni yiyebilecekleri kadar büyük paltolar
Geçen sezonun dış giysilerinin büyük boy olduğunu düşünüyorsanız, Paris sadece yüzünüze güldü.
Katlar sadece bu sezon büyük değil, aynı zamanda korkunç. Louis Vuitton'da Nicolas Ghesquière, yaklaşan yolculuk için olan 19. yüzyılın tren yolcularını hatırlatan Pagel benzeri kalçalarla tavan katları gönderdi.
Bu arada, Balenciagas Demna tiyatroda saf, heykel hacmine konsantre olmak için kuruldu: yün katlar, puf-elbise melezleri ve hile yapmadan silueti yeniden tanımlayan yapılandırılmış hendekler. Her zaman sürdürülebilir yenilikçi olan Marine Serre, aşırı ve etik olarak bir arada varoluş olarak kanıtlanan, büyük boyutlu dış giysiler üretti. Bir Rönesans Resmiyle rekabet edebilecek kadar geniş omuzlar
Güç omuzları geri döndü ve iş demek.
Givenchy'de Sarah Burton'ın ilk çıkışı, sadece kusursuz bir örtü ile yetiştirilen jilet -sharp omuzları ile terzi paltolar verdi. Victoria Beckham akşam silüetlerinde omuz hattını aştı ve bir heykel Vican etkisine yol açtı. Loewes Jonathan Anderson çarpık oranlarla oynadı ve komuta çerçevesine gerçeküstü dönüşler ekledi.
Mesaj? Bir elektrikli elbise veya parti elbisesinde olsanız da, yer kaplayın. Kırmızı, siyah ve mavi
Bu sezon sinemaların renginin sırası.
Valentinos Alessandro Michele koleksiyonunu derin, kanlı kırmızıda yıkadı ve linç tuvalette bir gösteri ile yoğunluğunu yoğunlaştırdı. Bu arada, Akris Blue araştırdı – gece yarısı, Cobalt ve Cerulean, kumaş ve ışığın meditatif bir çalışması gibi hissettiren bir koleksiyona hakim oldular.
Balenciaga, Schwarz'a bir standart olarak bir açıklama olarak sundu, böylece aşırı ve gölgenin derinliğinden bahsediyor.
Al? Tek renkli giyinme yakındadır, ancak minimal değildir. Logolar çıktı
Yüksek bir şekilde sakin bir devrim: Ayrık'ın geri dönüşü lüks olarak kabul edilir. Çığlık atan bir logo değil, kendileri için konuşacakları kadar iyi yapılmış eğlenceli bir hype-sadece kıyafet yok.
Dior Maria'da Grazia Chiuri, tarihi silüetleri son derece portatif terzilik haline getirdi ve işçilik sanatının nihai esnek olduğunu kanıtladı.
Kusursuz yapılara odaklanan Rick Owens'ta alışılmadık derecede ayrılmış bir koleksiyon: deri olan bombardıman ceketleri, zincirleme taklit eden lazer kesilmiş deri şortlar ve sıvı gibi hareket eden doğal kauçuktan yapılmış kapüşonlar. Bu bilenler için lüks. Teknoloji couture ile buluşuyor
Teknik olarak zenginleştirilmiş moda yeni değil, ancak Coperni, canlı akış canlı akışlarına devam eden oyun etkileyicileri ile 90'ların bir LAN partisi olarak sahnelenen bir iniş demiryolu ile devam etti.
Koleksiyon, tamagotchi tanımlı cepler, fütüristik kumaşlar ve anime'den ilham alan stil ile siber kültürden geliyor.
Louis Vuitton, Fütüristik Detaylarla Trans-Europe Express ve Karışık Kültürel Miras Seyahat Motiflerinden esinlenen sınırlı bir kapsül üzerinde enerji santraliyle çalıştı. Balenciaga bile oyuna girdi ve Puma ile işbirliği içinde Couture'a layık spor giyim inşa etti.
Mesaj? Gelecek etkileşimli. Kadınlık çıplak soyulmuş
Bu sezon kadınlık yumuşak değildi – cesur, agresif ve özür dileyen bir şekilde maruz kaldı.
Bazı durumlarda, tasarımcılar tam anlamıyla ham şekline geri çekildiler. Rick Owens modelleri yapılandırılmış dış giysilere koydu, ancak göğsünü destekledi ve şehvetli bir güç manzarasını güçlendirdi.
Givenchy'de, sadece knitcat dükkanları geride kaldı, Razor -Sharp ayarlamalarıyla yanıtlandı. Valentino'nun ateş rüyası, derin kesikler, şeffaf dantel ve korse bel, erotizm ile duygusallığı düşürmeye devam etti.
Konu, Oscar'lardaki çıplak kıyafetleri yansıtıyordu, günlerce, vücutla ilgili kıyafetlerin kırmızı halıya egemen olduğu.
Ancak Hollywood Essential'in eğildiği yerlerde Paris, zırh benzeri korsalı, katı terzilerle çerçevelenen maruz kalan ciltli bir Shella kumaşlardı. Chloé'de aristokrat silüetler şeffaflık yoluyla mantıklı geldi, bu da güç ve kırılganlığın bir arada bulunabileceğini ve bir arada var olması gerektiğini gösteriyor.
Mesaj? Kırılganlıktan soyulmuş kadınlık, kavga için giyinmiş. Son Yargı: Paris gündemi tanımlar
Moda başkentlerinin sonuncusu Paris, her zaman final, kibirli, neyin sıcak ve neyin olmadığını söyler.
Ve bu sezon mesaj açıktı: Büyük olun, cesur olun ve aslında önemli olan parçalara yatırım yapın.
Bir elektrikli ceketin varlığı, yapılandırılmış bir omuzun gücü veya sakin benlik güvenine bakılmaksızın, gerçekten lüks kumaş olsun, en iyi koleksiyonlar eğilimlerle ilgili değildi – ifadelerle ilgiliydi. Ve giderek daha belirsiz hisseden bir dünyada, bu tür tertibat güvenimiz tam olarak ihtiyacımız olan şeydir.
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.