Çin'in pop Mart'ından peluş oyuncak Labubu, sosyal medyanın favorisidir, ancak dişhekimliği küçük canavarları bir gecede başarılı olmaktan uzaktır. On yıl sonra, Labust nihayet önümüzdeki yıllarda koleksiyoncu oyuncak pazarındaki yerini birleştirdi.
Kısmi oyuncaklar, kısmen modası, viral labubu'nun gelişi yaratılışta uzun zamandı
Sanatçılar ve illüstratör Kasing Akciğer laboratuvarı ilk olarak 2015'te İskandinav mitolojisinden esinlenen üç resimli kitapta sivri kulaklar ve sivri dişlerle ortaya çıktı.
2019 yılında, Lung, oyuncak uzmanlarını ve etkileyicileri Labubu figürlerini satmaya yönelik bir şirket olan Pop Mart ile bir sözleşme imzaladı. Ancak Pop Mart, 2023'te anahtar halkalara peluş oyuncak sattığında, diş canavarları Rihanna, Kim Kardashian ve NBA yıldızı Dillon Brooks'un elinde bile aniden her yerde görünüyordu. Blackpink'ten K-pop şarkıcısı Lisa, Instagram'da ve Labubu'nun pandemoniumunun patlak verdiği Tiktok'ta 100 milyondan fazla takipçisi için onun resimlerini yayınlamaya başladı.
1.4 milyon var.
Hayranlar Labubus Mashup'ta oyun ve moda tuttu ve onları el çantaları, sırt çantaları ve kemerler için aksesuar yaptı veya otomatik aynalara astı.
Amerika'daki IP lisansının başkanı Emily Brough, “Karakter, ilginç estetik ve benzersiz Haberin Detayları hikayesiyle birleşen hayranları kullanan bir koleksiyoncu ve stil sembolü haline geldi.” Dedi.
Labubu, Pop Mart için bir bonanzaydı. 2024'te 13.04 milyar yuan'a satış iki katından fazla arttı. Şirkete göre, Pop Mart'ın peluş oyuncakları 2024'te toplam satışlarının neredeyse% 22'si olan% 1.200'den fazla arttı.
Labubu, oyuncak severlerin ve moda tutkunlarının ilgisini uyandırma yeteneklerinin yanı sıra, alıcının peluş oyuncağın hangi versiyonunu aldıklarını tam olarak bilmediği kör kutunun fenomeninden kaynaklanıyordu.
Pop Mart, gelirden bağımsız olarak herkes için bir laboratuvar olmasını sağladı. Brough'a göre, çoğu belirli işbirlikleri veya daha yüksek sınırlı masraflarla 20 ila 300 ABD doları arasında büyük bir öfke içinde.
Birçok oyuncakın aksine, Labubu taraftarları çok sayıda yetişkin içerir. Pazar araştırma şirketi Circana'ya göre, 18 yaşındaki alıcılar ve 2024'te 2024'te ABD Oyuncak Pazarı'nda 800 milyon dolardan fazla arttı. Çoğunlukla kadın olan yetişkin alıcılar oyuncağı kendileri için satın aldı. 2025'in ilk çeyreğinde, bir önceki sezon için oyuncak satışları 18 yaş ardı.
Birçok perakendeci Pop Mart gibi, fiyatlar bozulabileceğinden ABD ve hemen hemen her ticaret ortağı arasındaki müzakereleri izler. Çin ile olan durum ön planda ve Başkan Donald Trump Cuma günü ülkenin ABD'ye karşı ticaret görüşmelerine karşı bir anlaşmayı ihlal ettiğini söyledi.
Ürünleri Asya'da üretilen Pop Mart, artan talebi karşılamak için çevrimiçi mağazasında, perakende mağazalarında ve kör boks makinelerinde üretimi ve satışları sürekli olarak genişlettiklerini söylüyor ve söylüyor.
Kısa arz, dükkanlarda uzun yılanlara ve Birleşik Krallık'taki bir alışveriş merkezinde en az bir fiziksel dövüşe yol açtı. Pop Mart, geçen ayın sonunda bir Instagram gönderisinde, İngiltere'deki Büyük Britanya'daki bir Facebook gönderisinde bir Facebook gönderisinde geçici olarak askıya alındığını, şirketin şu anda mağazalarda oyuncak yaymak için yeni bir yöntem üzerinde çalıştığını söyledi.
Bayiler sorunlu hale geldi ve birçok Labubu hayranı hala fahiş fiyat işaretlemeleri ödemeye hazır.
Kena Flynn, bir kioskta satılan etiketin karşısında tökezlediğinde Los Angeles'taki Grove Alışveriş Merkezi'ndeydi. Flynn Pazar günü bir Tikkok'ta fiyatların “gerçekten kötü” olduğunu söyledi, ancak arkadaşı iki satın aldı.
“Onları belirli bir zamanda satın alamazsınız,” dedi Flynn Habersunda. “Sadece bir Labubu istiyorum ve Pop Mart'tan hiçbirini satın alamıyorum, bu yüzden buradayız.”
Ezici talebe ayak uydurmak isteyen Pop Mart, yıl sonuna kadar Amerika Birleşik Devletleri'ndeki 50 perakende yeri için doğru yolda olduğunu söylüyor. Bu, alıcılara etiket arama için daha fazla fırsat verecektir, çünkü Pop Mart, yılın geri kalanında mevsimlik anlar ve resmi tatillerle ilişkili birkaç yeni laboratuvar yayınını planladığını söylüyor.
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.
Kısmi oyuncaklar, kısmen modası, viral labubu'nun gelişi yaratılışta uzun zamandı
Sanatçılar ve illüstratör Kasing Akciğer laboratuvarı ilk olarak 2015'te İskandinav mitolojisinden esinlenen üç resimli kitapta sivri kulaklar ve sivri dişlerle ortaya çıktı.
2019 yılında, Lung, oyuncak uzmanlarını ve etkileyicileri Labubu figürlerini satmaya yönelik bir şirket olan Pop Mart ile bir sözleşme imzaladı. Ancak Pop Mart, 2023'te anahtar halkalara peluş oyuncak sattığında, diş canavarları Rihanna, Kim Kardashian ve NBA yıldızı Dillon Brooks'un elinde bile aniden her yerde görünüyordu. Blackpink'ten K-pop şarkıcısı Lisa, Instagram'da ve Labubu'nun pandemoniumunun patlak verdiği Tiktok'ta 100 milyondan fazla takipçisi için onun resimlerini yayınlamaya başladı.
1.4 milyon var.
Hayranlar Labubus Mashup'ta oyun ve moda tuttu ve onları el çantaları, sırt çantaları ve kemerler için aksesuar yaptı veya otomatik aynalara astı.
Amerika'daki IP lisansının başkanı Emily Brough, “Karakter, ilginç estetik ve benzersiz Haberin Detayları hikayesiyle birleşen hayranları kullanan bir koleksiyoncu ve stil sembolü haline geldi.” Dedi.
Labubu, Pop Mart için bir bonanzaydı. 2024'te 13.04 milyar yuan'a satış iki katından fazla arttı. Şirkete göre, Pop Mart'ın peluş oyuncakları 2024'te toplam satışlarının neredeyse% 22'si olan% 1.200'den fazla arttı.
Labubu, oyuncak severlerin ve moda tutkunlarının ilgisini uyandırma yeteneklerinin yanı sıra, alıcının peluş oyuncağın hangi versiyonunu aldıklarını tam olarak bilmediği kör kutunun fenomeninden kaynaklanıyordu.
Pop Mart, gelirden bağımsız olarak herkes için bir laboratuvar olmasını sağladı. Brough'a göre, çoğu belirli işbirlikleri veya daha yüksek sınırlı masraflarla 20 ila 300 ABD doları arasında büyük bir öfke içinde.
Birçok oyuncakın aksine, Labubu taraftarları çok sayıda yetişkin içerir. Pazar araştırma şirketi Circana'ya göre, 18 yaşındaki alıcılar ve 2024'te 2024'te ABD Oyuncak Pazarı'nda 800 milyon dolardan fazla arttı. Çoğunlukla kadın olan yetişkin alıcılar oyuncağı kendileri için satın aldı. 2025'in ilk çeyreğinde, bir önceki sezon için oyuncak satışları 18 yaş ardı.
Birçok perakendeci Pop Mart gibi, fiyatlar bozulabileceğinden ABD ve hemen hemen her ticaret ortağı arasındaki müzakereleri izler. Çin ile olan durum ön planda ve Başkan Donald Trump Cuma günü ülkenin ABD'ye karşı ticaret görüşmelerine karşı bir anlaşmayı ihlal ettiğini söyledi.
Ürünleri Asya'da üretilen Pop Mart, artan talebi karşılamak için çevrimiçi mağazasında, perakende mağazalarında ve kör boks makinelerinde üretimi ve satışları sürekli olarak genişlettiklerini söylüyor ve söylüyor.
Kısa arz, dükkanlarda uzun yılanlara ve Birleşik Krallık'taki bir alışveriş merkezinde en az bir fiziksel dövüşe yol açtı. Pop Mart, geçen ayın sonunda bir Instagram gönderisinde, İngiltere'deki Büyük Britanya'daki bir Facebook gönderisinde bir Facebook gönderisinde geçici olarak askıya alındığını, şirketin şu anda mağazalarda oyuncak yaymak için yeni bir yöntem üzerinde çalıştığını söyledi.
Bayiler sorunlu hale geldi ve birçok Labubu hayranı hala fahiş fiyat işaretlemeleri ödemeye hazır.
Kena Flynn, bir kioskta satılan etiketin karşısında tökezlediğinde Los Angeles'taki Grove Alışveriş Merkezi'ndeydi. Flynn Pazar günü bir Tikkok'ta fiyatların “gerçekten kötü” olduğunu söyledi, ancak arkadaşı iki satın aldı.
“Onları belirli bir zamanda satın alamazsınız,” dedi Flynn Habersunda. “Sadece bir Labubu istiyorum ve Pop Mart'tan hiçbirini satın alamıyorum, bu yüzden buradayız.”
Ezici talebe ayak uydurmak isteyen Pop Mart, yıl sonuna kadar Amerika Birleşik Devletleri'ndeki 50 perakende yeri için doğru yolda olduğunu söylüyor. Bu, alıcılara etiket arama için daha fazla fırsat verecektir, çünkü Pop Mart, yılın geri kalanında mevsimlik anlar ve resmi tatillerle ilişkili birkaç yeni laboratuvar yayınını planladığını söylüyor.
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.