Janhvi Kapoors Cannes 2025'te ilk kez bir moda peri masalıdan daha az bir şey değildi – süpürülmüş kıyafetler, titiz detaylar ve unutulmaz iki kırmızı halı. Ama couture ve kameraların ötesinde, gerçekten gözlerde olan, her iki görünümde bileğinin etrafına sarılmış mütevazı bir siyah iplik – Kala Dhaga – idi.
Janhvi Kapoor Film Festivali'nde Cannes'da
Couture Anlarınız
20 Mayıs'ta Janhvi Kapoor, Cannes'daki kırmızı halıya gitti. YosunRose-huhe-tarun tagiani topluluğunda eterik görünen en son filmi. Benaras'ta özel olarak yapılmış olan gerçek kumaştan dokunan kıyafet, yumuşak bir metalik parlaklıkla parladı. Düşük çöreklerini takip eden bir peçe zamansız bir dokunuş eklerken, İnci Takı tüm görünümü ayrılmış zenginlikle bir araya getirdi.
İlk görünümü rüya gibi olduğunda, ikincisi kişisel tarzını bir sonraki aşamaya getirdi. Filmin resmi prömiyeri için Janhvi, hafif mavi -yeşil bir elbiseyle cesur bir Anamika Khanna elbisesinde tersine döndü. Şekilli korse ve dramatik çekme ona bir statuk silueti verirken, takılar ve incilerle hassas bir arka zincir fısıldayan bir boğucu zarafet ekledi. Ve yine de oradaydı – köpüklü aksesuarları arasında gömülü olan aynı ince siyah iplik.
Kala Dhaga'nın arkasındaki anlam
Elmas ve tasarımcı couture denizinde, Kala Dhaga değeri nedeniyle değil, anlamı nedeniyle göze çarpmadı. Hindistan geleneğinde, siyah iplik negatif enerjiye veya Nazar'a karşı korumak ve günlük yaşamda manevi bir işaret olarak hizmet etmek için giyilir. Sembolizmi topluluklar ve nesiller boyunca – çocuk ofislerinden evlerin giriş kapılarına kadar – ve sessiz koruma ve daha eski, daha derin, kutsal bir şeye bağlantı sunar.
Janhvi'nin, özellikle küresel bir kırmızı halıda, ipliği görünür bırakma kararı, genellikle kolların altında gizlenmiş veya ayak bileği üzerinde giyilmiş olmalarına rağmen kasıtlı ve samimi hissetti. Cannes'dan küratörlüğün ortasında, ev, varis ve inanç için kişisel bir ima oldu.
Moda evleri “içinde” olduğunu tanımlamak için binerken, Janhvi dünyaya bazen her zaman giydiğimiz en güçlü aksesuarın hatırlattı.
Homebound Hakkında
Neraj Ghaywan tarafından yazılmış ve sahnelenmiştir, Yosun hayaller, dostluk ve kurbanların karmaşıklığına derinlemesine anlaşan sürükleyici bir hikaye. Karan Johar, Adar Poonawalla, Apoorva Mehta ve ortak yapımcılar Marijke de Souza ve Melita Toscan Du Planier ile üretilen, zaten son bir izlenim yaptı ve bugün prömiyerinde 9 dakikalık güçlü bir alkış kazandı.
Kuzey Hindistan'ın kırsal manzaralarına karşı ev, polis memuru olma arzusu olan çocukluktan iki arkadaşın hikayesini sistemik engeller ve kişisel ikilemle test ediyor. Dharma Productions tarafından desteklenen bu film, bu filmin sıcak anlatısı ve evrensel konuları ile seyirciyi küresel düzeyde yankılanmaya söz verdiğini vaat ediyor.
Janhvi Kapoor Film Festivali'nde Cannes'da
Couture Anlarınız
20 Mayıs'ta Janhvi Kapoor, Cannes'daki kırmızı halıya gitti. YosunRose-huhe-tarun tagiani topluluğunda eterik görünen en son filmi. Benaras'ta özel olarak yapılmış olan gerçek kumaştan dokunan kıyafet, yumuşak bir metalik parlaklıkla parladı. Düşük çöreklerini takip eden bir peçe zamansız bir dokunuş eklerken, İnci Takı tüm görünümü ayrılmış zenginlikle bir araya getirdi.
İlk görünümü rüya gibi olduğunda, ikincisi kişisel tarzını bir sonraki aşamaya getirdi. Filmin resmi prömiyeri için Janhvi, hafif mavi -yeşil bir elbiseyle cesur bir Anamika Khanna elbisesinde tersine döndü. Şekilli korse ve dramatik çekme ona bir statuk silueti verirken, takılar ve incilerle hassas bir arka zincir fısıldayan bir boğucu zarafet ekledi. Ve yine de oradaydı – köpüklü aksesuarları arasında gömülü olan aynı ince siyah iplik.
Kala Dhaga'nın arkasındaki anlam
Elmas ve tasarımcı couture denizinde, Kala Dhaga değeri nedeniyle değil, anlamı nedeniyle göze çarpmadı. Hindistan geleneğinde, siyah iplik negatif enerjiye veya Nazar'a karşı korumak ve günlük yaşamda manevi bir işaret olarak hizmet etmek için giyilir. Sembolizmi topluluklar ve nesiller boyunca – çocuk ofislerinden evlerin giriş kapılarına kadar – ve sessiz koruma ve daha eski, daha derin, kutsal bir şeye bağlantı sunar.
Janhvi'nin, özellikle küresel bir kırmızı halıda, ipliği görünür bırakma kararı, genellikle kolların altında gizlenmiş veya ayak bileği üzerinde giyilmiş olmalarına rağmen kasıtlı ve samimi hissetti. Cannes'dan küratörlüğün ortasında, ev, varis ve inanç için kişisel bir ima oldu.
Moda evleri “içinde” olduğunu tanımlamak için binerken, Janhvi dünyaya bazen her zaman giydiğimiz en güçlü aksesuarın hatırlattı.
Homebound Hakkında
Neraj Ghaywan tarafından yazılmış ve sahnelenmiştir, Yosun hayaller, dostluk ve kurbanların karmaşıklığına derinlemesine anlaşan sürükleyici bir hikaye. Karan Johar, Adar Poonawalla, Apoorva Mehta ve ortak yapımcılar Marijke de Souza ve Melita Toscan Du Planier ile üretilen, zaten son bir izlenim yaptı ve bugün prömiyerinde 9 dakikalık güçlü bir alkış kazandı.
Kuzey Hindistan'ın kırsal manzaralarına karşı ev, polis memuru olma arzusu olan çocukluktan iki arkadaşın hikayesini sistemik engeller ve kişisel ikilemle test ediyor. Dharma Productions tarafından desteklenen bu film, bu filmin sıcak anlatısı ve evrensel konuları ile seyirciyi küresel düzeyde yankılanmaya söz verdiğini vaat ediyor.