Kurumsal Güç Pansuman 101: 4 Moda İpuçları Bir sonraki toplantınızda odaya sahip olmak için | Moda trendleri

ilayda

Member
Odada en hazırlanmış kişi olabilirsiniz, ancak kıyafetiniz çok sıkı, çok yüksek veya basitçe uygun değilse, dikkatinizden dikkatiniz dağılabilir. Basılı veya güvenli tarafta oynamakla ilgili değildir.


Moda uzmanı, bir patron gibi koyma bilimini paylaşıyor. (Carlos Alvarez tarafından Getty Images/Cinsiyet Rollen/Nave Eni hakkında fotoğraflar

HT Lifestyle ile yapılan bir röportajda, görüntü ve görgü koçu Shilpi Bhambhani paylaştı: “Şirket toplantılarının sıkılaştırılması, içinde bulunduğunuz alanı göstermek ve kıyafetlerinizin söylediklerinizi desteklemesini sağlamakla ilgilidir.”

1. İnsanların sık sık görmezden gelmesiyle başlayalım: Fit


Shilpi Bhambhani şunları önerdi: “Ofiste her zaman keskin görünen bir kişiyi düşünün, ancak şansı pahalı markalar giymemeleri değil. Blazer'iniz omzunuzda oturuyor. Pantolonunuz doğrudan ayakkabınızın üstüne düşüyor. Hiçbir şey çekmez.

Günlük ofis kıyafetlerinize iş gibi görünen ve yine de şık kıyafetler seçerek püskürtün. (Pexels)

Günlük ofis kıyafetlerinize iş gibi görünen ve yine de şık kıyafetler seçerek püskürtün. (Pexels)
2. Sonra renk gelir


Shilpi Bhambhani açıklandı: “Deniz, kömür, zeytin ve hatta bastırılmış erik sinyali -lambal -gravar -otority gibi alçak tonlar. Bir rehberlik veya karar verme içindeyseniz, bu renkler onları topraklanmış olarak tasarlamaya yardımcı olur. Parlak ama cilalı.”

3. Formalite seviyesinin anlaşılması da yardımcı olur


Yüksek bahisli toplantılar için Shilpi Bhambhani şunları önerdi: “Toplantı odalarını, müşteri standlarını, eşleşen bir takım elbise röportajlarını düşünün. Kadınlar için, bu bir kalem eteği veya özel pantolonlu belli bir blazer olabilir. Erkekler için klasik bir takım elbise, asla başarısız olmaz.

Bu büyük toplantı için doğru rengi giyiyor musunuz? (Jopwell tarafından resim)

Bu büyük toplantı için doğru rengi giyiyor musunuz? (Jopwell tarafından resim)
4. Aksesuarları kasıtlı ve minimal olarak saklayın


Shilpi Bhambhani, bunun size her zaman hatırlattığı bir şey olduğunu söyledi: “Yapılandırılmış bir çanta, klasik bir saat, belki de hassas bir zincir. İnsanların küpenlerinize veya rujunuza değil, fikirlerinize konsantre olmasını istiyorsunuz, büyük boy bir lastikle bir toplantıda bir toplantıya girdiğini hayal edin.

“Moda” olmak ve düşünceli olmakla ilgili daha azdır. Giysileriniz konuşmadığında, sesiniz nihayet duyulacak. Shilpi Bhambhani, fasulyeleri şirketin kıyafetleri için üç altın kurala döktü:

  • Her şey uygun. Çok sıkı veya çok gevşekse, dikkat dağıtıcıdır – bir ifade değil.
  • Renklerinizin sizin için konuşmasına izin verin. Rolünüze, varlığınıza ve gittiğiniz alanla eşleşen renkleri seçin.
  • Temiz, minimal ve kasıtlı olarak tutun. Aksesuarlar ve Make -up, mesajınızla rekabet etmemelidir -.