Shubhika'dan Papa Spredung, cesur, sürekli fiefdas arayan şık gelinler için bir marka haline geldi. Marka, maksimum masal ve çekirdek estetiği ile bilinir ve gelin moda dünyasında bir niş yayınladı ve genellikle kültürel miras tasarımcılarıyla bir ödül getirdi. Ancak, yakın tarihli bir tartışma, itibarı hakkında bir gölge attı. Pakistanlı influencer Sunia, bir subpar hizmeti olarak tanımladığı şey için markayı çağırmak için sosyal medyaya gitti ve NYC'deki pop -up etkinliğinde tercih edilen tedavi olduğunu iddia etti.
(soldan sağa) Etkileyici Sunia ve PDP kurucusu Shubhika Sharma
Instagram'da yayınlanan bir rolde Sunia, 2026'da evlenirken deneyimlerini anlattı -pup, ancak Sunia'nın markanın kurucusu Shubhika Sharma'nın soğuk alımı olarak tanımladığı coşkusu azaldı. “Tasarımcı bizimle o kadar kısaydı ki o kadar hantaldı,” dedi Sunia Haberda. Ayrıca başka bir asistanın yararlı olduğunu, ancak doğrudan Shubhika ile başa çıkma beklentisinin olduğunu fark etti. Sunia ayrıca tasarımcının beyaz ve turistik alıcılarla kahverengi katılımcılardan daha meşgul olduğunu iddia etti.
Markanın yaratıcılığı için gerçek takdirine rağmen, Sunia sonunda deneyime dayalı bir kıyafet almaya karar verdi. Görevi hızla çekiş aldı ve benzer karşılaşmaları paylaşan başkalarıyla başkalarını buldu. Instagram ve Reddit hakkındaki yorumlar duygularını tekrarladılar, kullanıcılar PDP etkinliklerinde kendi hayal kırıklığı yaratan deneyimlerini anlatıyor. Bir kullanıcı şöyle dedi: “Dün aynı deneyime sahiptim. Bir şeyleri denemek istiyorum. ESP'yi marka için uluslararası olarak göstermeye çalıştığında ESP'yi görmek çok üzücü, ancak bu takdiri geri almayın. “Monica Ravicandran Bir başka popüler Brown Creator da şunları yazdı:“ Geçen yıl @PapadontpreachbyShubhika ile en kötü deneyime sahiptim.
Bu tedaviyi yaşadığınız için çok üzgünüm. Müşterilerine açıkça bakmıyorlar ve kurucularının bu kadar kaba olması beni şaşırtmıyor. “Üçüncü bir yorumcu şöyle dedi:“ Birisi bunun hakkında büyük bir platformla konuştuğu için çok mutluyum. Ayrıca iyi bir deneyimim yoktu. Her şey çok işlemsel olarak hissetti, kimse onlarla çalışmak istemiyor. Haldi'm için kıyafetini giymek için çok heyecanlandım, ama deneyimim nedeniyle buna karşı karar verdim. Kendimi iyi hissetmediğim veya hoş karşılanmadığım 1000 dolar harcamayacağım. “
İnternet kullanıcıları desteklemek için toplandı
Büyüyen söylemin ortasında, Shubhika kendisi postaneye tepki gösterdi ve bir özür ve açıklama teklif etti. “OMG! Merhaba Sunia! Benimle kötü bir deneyim yaşadığın için çok üzgünüm! Gerçekten karlı NYC'de hava altındaydım ve böyle hissetmemi beklemiyordum. Aynı zamanda bireysel konferans yuvaları yayınlamamıza rağmen. 2026 Bir karar vermek için yeterli zaman veren şey, müdahaleci görünmek istemedim ve kıyafetlerden çok keyif alıyorum
ve ekibimin size her zaman yanınızda olduğundan emin oldum. Girdim/ tavsiyem orada olmaktan çok mutlu olurdu. Umarım onu olduğu gibi görebilirsin ve başka bir yol yoktur.
Olay, müşteri deneyimi ve lüks tarzda kapsayıcılık hakkında daha geniş bir tartışma tetikledi. PDP'nin artan küresel varlığı göz önüne alındığında, üst düzey bir hizmetin beklentileri itibarı için çok önemlidir. Bunun hakkında ne düşünüyorsun?
(soldan sağa) Etkileyici Sunia ve PDP kurucusu Shubhika Sharma
Instagram'da yayınlanan bir rolde Sunia, 2026'da evlenirken deneyimlerini anlattı -pup, ancak Sunia'nın markanın kurucusu Shubhika Sharma'nın soğuk alımı olarak tanımladığı coşkusu azaldı. “Tasarımcı bizimle o kadar kısaydı ki o kadar hantaldı,” dedi Sunia Haberda. Ayrıca başka bir asistanın yararlı olduğunu, ancak doğrudan Shubhika ile başa çıkma beklentisinin olduğunu fark etti. Sunia ayrıca tasarımcının beyaz ve turistik alıcılarla kahverengi katılımcılardan daha meşgul olduğunu iddia etti.
Markanın yaratıcılığı için gerçek takdirine rağmen, Sunia sonunda deneyime dayalı bir kıyafet almaya karar verdi. Görevi hızla çekiş aldı ve benzer karşılaşmaları paylaşan başkalarıyla başkalarını buldu. Instagram ve Reddit hakkındaki yorumlar duygularını tekrarladılar, kullanıcılar PDP etkinliklerinde kendi hayal kırıklığı yaratan deneyimlerini anlatıyor. Bir kullanıcı şöyle dedi: “Dün aynı deneyime sahiptim. Bir şeyleri denemek istiyorum. ESP'yi marka için uluslararası olarak göstermeye çalıştığında ESP'yi görmek çok üzücü, ancak bu takdiri geri almayın. “Monica Ravicandran Bir başka popüler Brown Creator da şunları yazdı:“ Geçen yıl @PapadontpreachbyShubhika ile en kötü deneyime sahiptim.


İnternet kullanıcıları desteklemek için toplandı
Büyüyen söylemin ortasında, Shubhika kendisi postaneye tepki gösterdi ve bir özür ve açıklama teklif etti. “OMG! Merhaba Sunia! Benimle kötü bir deneyim yaşadığın için çok üzgünüm! Gerçekten karlı NYC'de hava altındaydım ve böyle hissetmemi beklemiyordum. Aynı zamanda bireysel konferans yuvaları yayınlamamıza rağmen. 2026 Bir karar vermek için yeterli zaman veren şey, müdahaleci görünmek istemedim ve kıyafetlerden çok keyif alıyorum

Olay, müşteri deneyimi ve lüks tarzda kapsayıcılık hakkında daha geniş bir tartışma tetikledi. PDP'nin artan küresel varlığı göz önüne alındığında, üst düzey bir hizmetin beklentileri itibarı için çok önemlidir. Bunun hakkında ne düşünüyorsun?