Beyonce'nin Yapay Elmas Kovboy Şapkası ve Taylor Swift'in Couture'u: Pop Yıldızı Modasının Ekonomisi | Moda trendleri

ilayda

Member
Beyoncé ve Taylor Swift liderliğindeki Kovid-19 salgınından bu yana mega konserlerin geri dönüşü, moda markaları ile pop yıldızları arasındaki kazançlı bağlantıları öne çıkardı. Sahne kostümleri uzun süredir tasarımcıların büyük ilgi çekmesinin bir yolu olmuştur; Madonna'nın, Fransız tasarımcı Jean Paul Gaultier'in 1990'ların başında herkesin tanıdığı bir isim olmasına yardımcı olan konik göğüslerini düşünün. Edith Piaf'ın küçük siyah elbisesinden Elton John'un çılgın gözlüklerine ve David Bowie'nin birçok cömert moda açıklamasına kadar müzik yıldızları sıklıkla kıyafetleriyle iletişim kurarlar.


Beyoncé ve Taylor Swift'in moda trendlerine öncülük ettiği mega konserler geri dönüyor

Bir pop yıldızını desteklemek, markanın kârlılığını anında etkileyebilir. Ödeme platformu Klarna'ya göre, Beyoncé'nin “Rönesans” turunda taktığı yapay elmas kovboy şapkalarının satışları yüzde 1.600'den fazla arttı. Veri uzmanı Launchmetrics, Alexander McQueen'in Beyoncé'yi giydirerek 7,7 milyon dolar kazanç elde ettiğini, Versace'nin satışlarının ise Swift sayesinde 6,3 milyon dolar arttığını tahmin etti.

Yalnızca HT Uygulamasından en son Hindistan Genel Seçim haberlerine özel erişim elde edin. Şimdi İndirin! Şimdi İndirin!

Tasarımcı David Koma, Vogue'a elbiselerinden birinin Beyoncé tarafından giyildikten sonra bir gün içinde tükendiğini ve bir ay içinde Instagram takipçilerinde yüzde 53 artış gördüğünü söyledi. Aynı zamanda “Queen B”yi giydiren Dsquared2 tasarımcıları Dean ve Dan Caten dergiye şunları söyledi: “Bizim için önemli olan aslında satışlarla ilgili değil, büyük bir sanatçıyla çalışmanın getirdiği imaj ve teşhir ile ilgili “bu bize yakışıyor” Giyim ve estetiğimize uyuyor.

Aşırı şöhret


Swift, Avrupa ayağı Perşembe günü Paris'te başlayacak olan Eras turnesinde her gece ortalama 13 kıyafet giyiyor. Bunlar arasında country kesimi için balo elbiseleri, pop hitleri için pullu takımlar ve halk sahnesine çıkışları için havadar elbiseler yer alıyor. Bunlar Cavalli, Louboutin ve Versace gibi yüksek moda markalarından geliyor; ancak her zaman onlara açıkça uyum sağlayamasa da.

“Into the Taylor” kitabının yazarı Satu Hameenaho-Fox, “Lüks tasarımcılar Taylor'la ortaklık yapmakla bu kadar ilgilenmezdi çünkü onun bir pop yıldızı olarak kişiliği, Beyoncé veya Lady Gaga gibi birinin aksine gerçekçiydi” dedi. Ayet.”

“Fakat onun kötü şöhreti artık o kadar uç noktaya ulaştı ki, büyük Amerikalı şarkı yazarlarından biri olarak görülüyor; kendi yolunda hiçbir zaman cesaret göstermeden, neredeyse herhangi bir markanın ilişkilendirilmekten faydalanabileceği bir kurum, asil bir kurum olarak kabul ediliyor. Swift'le ilgili her şey gibi hayranları da kodlu mesajlar için her kıyafeti tarıyor.

Swifties, Paris'te ilk kez canlı performans sergileyecek yeni albümü The Tortured Poets Departmanından şarkıları seslendirdiğini görmekten heyecan duyacak. 34 yaşındaki şarkıcı, albüm kapağında Viktorya dönemi Gotik estetiğini benimsiyor. Birçok Swiftie için büyüleyici: Yeni şarkısı “Fortnight”ın Habersunda, kışkırtıcı “uyanma sonrası” hareketleriyle tartışmalara neden olan ABD'li genç tasarımcı Elena Velez'in kıyafetlerini giyiyor.

“Taylor Swift: Bir Moda Efsanesinin Hikayesi” kitabının yazarı Glenys Johnson, “Bu, Taylor'ın daha tartışmalı bir figür alanına doğru ilerlediği anlamına mı geliyor?” diye merak etti. “Son albümündeki şarkı sözlerinin tamamı onun iyi kız imajının ötesine geçmekle ilgiliydi. Biz Swiftie'ler, bunun Taylor'ın daha tartışmalı bir figür haline geleceği anlamına gelip gelmediğini görmekten heyecan duyuyoruz” diye ekledi Johnson.